Ayumi Hamasaki – Talkin’ 2 Myself

Pojawił się nowy singiel Ayu – Talkin’ 2 Myself. Całkiem ciekawe, rockowe brzmienie – czyli Ayumi, którą bardziej lubię. Chociaż miała on już kilka bardzo podobnych utworów (Choćby (miss)understood). Dla jednych będzie to wada, dla innych zaleta.

Piosenka porusza kilka tematów – Ayu mówi nam, żeby odpowiedzi na dręczące nas pytania szukać w sobie, żeby samemu podejmować decyzje, że często trzeba coś poświęcić, aby coś zyskać.

Mi się podoba – choć bez rewelacji. Zresztą, oceńcie sami:

http://www.imeem.com/carlos1010/video/GdeyONWs/ayumi_hamasaki_talkin_2_myself_pv_music_video/

Teledysk typowy dla Ayu – mało zrozumiały, choć zapewne coś w sobie kryje:) Niestety mi nie udało się tego na razie zauważyć^^ Zastanawiam się tylko, po co jechali go kręcić aż do Los Angeles?:)

3 responses to “Ayumi Hamasaki – Talkin’ 2 Myself

  1. oj tak tak zgadzam się w pełni….
    teledysk ciekawy a Piosenka Superrowa:)
    Moje marzenie Japonia…. Może kiedyś a tymczasem częściej tu będę zaglądać bo widzę że warto :)
    Pozdrawiam

  2. Uwaga! Uzależnia! Im dlużej słucham tej piosenki, tym bardziej mi się podoba:) To dobrze o niej świadczy. Zresztą Ayu ma wiele takich kawałków – nie wzbudzają zachwytu przy pierwszym przesłuchaniu, ale jakoś rzesze ludzi za nimi szaleją. Słuchać na własną odpowiedzialność^^

  3. Kurczę no coś jednak fajnego w tej Ayu (poza oczami) jest. Każdy jej klip był dla mnie zbyt zachodni. A sama Ayu wyglądem scenicznym przypomina Britney. Ze Spearsówną jest tak, że albo się ją kocha albo jest ci zupełnie obojętna.
    Jednoznacznie nienawidzić Jej się nie da. Brit nie słucham, ale cenię za talent i za kawałek „I’m Slave for you”, który mnie hipnotyzuje prawie jak wszystkie wykonania Hikki. Podobnie jest z Ayu.
    Widać, że dużo czerpie z Amerykańskich gwiazd, co wg mnie nie jest dobre. Np epatowanie sexapel’em zamiast Japońską subtelnością. I tak wiadomo, że jedyną „sexy Beam” jest Mari Yaguchi, która może z całej trójki śpiewa najgorzej, za to osobowością rozstawia dziewczyny po kątach ;)
    Ayu jest fajna, tylko jeszcze nie trafiłem na odpowiedni kawałek….a ten bardzo pomógł mi ją jeszcze bardziej polubić…..wciąż czekam na ten jeden.

Skomentuj

